NY UTSJEKK

Vi har fytt splitter ny utsjekk med flere betalingsalternativer! 

Den skal fortsatt være enkel å bruke, men om det skulle være problemer har vi laget en hjelpende hand under.

Kassen er omtrent den samme som før. Her har du mulighet til å legge til eventuelle rabattkoder (nede til venstre) eller endre antall varer. Husk å trykke "oppdater" knappen til høyre når du endrer på antallene.For å gå videre til betaling må privatkunder trykke den grønne "til betaling" knappen nede til høyre. Bedriftskunder med faktura avtale trykker den hvite "bedriftfaktura" knappen.

Capture.PNG

 

 

I det neste vinduet blir du nødt å velge ønsket leveringsalternativ. Har du postnummer i nærheten av Bergen har du andre leveringsalternativer enn en person som har postnummer i Oslo. Bedriftspakker er forbeholdt bedriftskontoer med org. nr. Hvis du ønsker pakken din levert på døren som privatkunde, bestiller du pakke til postkontor, og bestiller hjemlevering via mail eller sms du får fra posten.

Capture2.PNG

 

 

Neste steg er enkelt. Skriv inn epost adresse og dobbelsjekk postnummer. Hvis postnummer er feil vil du automatisk gå tilbake til fraktalternativene.

Capture3.PNG

 

Når du har fylt inn epost adresse, fyller du inn resten av feltene som dukker opp. Sjekk at alt er rett.

Capture4.PNG

 

Når alt av person informasjon er fylt inn, har du muligheten til å velge betalingsalternativ. Du kan velge om Klarna skal huske ditt kortnummer til neste gang du handler med Klarna. Vi har nå også fått Vipps betaling. Raskere og enklere blir det ikke. Når du har valgt øsnket betalingsaleternativ og fylt ut nødvendige felter trykker du Fullfør kjøp nederst. Leveringstidene våre er ikke endret selv om kalenderen er fjærnet fra postpakke ordrer. De aller fleste ordrer er framme etter 2 - 5 virkedager. Vi sender alltid så raskt som mulig. Hvis ordren din har bestillingsvarer eller utsolgte varer som er på vei til lager, kan ordren din ta litt lengre tid. Ved manko eller mangel vil betaling / faktura bli oppdatert.

Capture6.PNG